پيوند ها

دفتر مقام معظم رهبري

علامه بهلول

جستجو

اطلاعیه

اطلاعیه ثبت نام
به اطلاع می رساند دهیاری روستای بیلند با همکاری کانون فرهنگی هنری علامه بهلول بیلند در نظر دارد با جمع آوری اطلاعات همشهریان مقیم خارج از شهرستان و همچنین دانش آموختگان و فارغ التحصیلان بیلندی داخل و خارج از گناباد از نظرات این عزیزان در مسائل مختلف عمرانی، فرهنگی و ... مربوط به بیلند استفاده نماید. لذا از کلیه شما عزیزان که دارای شرایط فوق می باشید درخواست می شود نسبت به تکمیل فرم مربوطه در همین سایت اقدام نمایید. جهت ثبت نام بر روی "اطلاعیه ثبت نام" در قسمت بالای این اطلاعیه کلیک کنید
اطـلاعیـه موسسه خيريه امام علي(ع) بيلند
بسمه تعالی بدینوسیله به اطلاع همشهریان و خیرین محترم می رساند، مؤسسه خیریه امام علی (ع) بیلند آمادگی دارد هر نوع نذورات شما از قبیل (اجرای نذر خاص) توزیع طعام ،ردّ مظالم،کفاره روزه، و ... را به افراد زیربط آن برساند، همچنین از کسانی که تمایل به کمک به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت و ... را دارند درخواست می شود با مراجعه به دفتر مؤسسه واقع در بیلند- خیابان دانش-روبروی مسجد کتاب ا... و یا باشماره تلفن های 05337287113 و 09155330433 مدیر عامل مؤسسه مذکور تماس حاصل تا اقدامات شایسته به عمل آید. اجرکم عندا... موسسـه خیـریه امام علی(ع) بیلنـد
هفته فرهنگی هنری بیلند
اختتامیه هفته فرهنگی هنری بیلند جمعه مورخ 8 ارديبهشت ماه ساعت 20 در محل مهدیه بیلند برگزار شد.
پيام استاندار
پيام استاندار خراسان رضوي به مناسبت فرارسيدن هفته فرهنگي روستاي بيلند

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین مطالب و تغییرات سایت خود آگاه میشوید.







قطع ده ها درخت در خیابان بهشت نتیجه ضعف عملکرد مسئولین روستا PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 آذر 1393 ساعت 00:07

پنجشنبه مورخ 20 آذرماه93 دهیاری بیلند اقدام به قطع 7 اصله درخت تنومند توت با قدمت بیش از صد سال در خیابان بهشت (کوچه باغ) نمود.

قطع درختان اعتراض برخی از اهالی را در پی داشت به طوری که در همان روز چندین نفر طی تماس با ما و ارسال چند عکس خواهان انعکاس این موضوع شدند.

در همین رابطه با چند نفر از اهالی این منطقه صحبت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با توجه به طرح هادی و تغییرات آن و موافقت شورای وقت بیلند با آن ، راهی جز عمل کردن به این طرح توسط دهیاری وجود ندارد.

حال سوال اینجاست که آیا بهتر نبود اعضاء محترم دوره قبل شورای اسلامی  در تایید نقشه طرح هادی توجه بیشتری به مواردی همچون این درختان می کردند؟

اکنون که 7 اصله درخت قطع شده و تا پایان این طرح نیز قرار است ده ها درخت دیگر نیز به همین سرنوشت دچار شوند، آیا اعضای این دوره شورای اسلامی نیز توانایی ارائه راهکاری برای حل این مشکل ندارند؟

 

 

نظرات  

 
+1 # mmnbnm 1393-09-22 07:18
مرگ هر بوته ی سبز
مرگ انسانها است
چه کسی می خواهد
مرگ فرزند مرا
مرگ فرزند تو را
مرگ فرزندش را
....
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # مهمان 1393-09-22 07:21
هر درختی که فرو می افتد نفس گرم زمین است که درسینه خود میشکند
نگذارید بمیرد درخت که جهان خواهد مرد.....
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+3 # مهمان 1393-09-22 07:26
شورای محترم ودهیاری بفرمایند کدام طرح هادی در روستا میتواند بیشتر از 50درخت تنومند صدساله توت به روستا صفا ببخشد.چه کسی میتواند قیمت یک درخت توت صد ساله را تعیین کند؟
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+3 # هادی 1393-09-22 07:32
سلام
آیا میدانید بعداز هزینه اجرای طرح هادی تازه این خیابان با صفا تبدیل خواهد شد فقط به یک خیابان اسفالت کرده بی روح.
آیا تعریض خیابان واز بین بردن درختان که بزرگان به یادگار گذاشته اند به زندگی ماشینی امروز صفا خواهد داد؟
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # ش 1393-09-22 11:58
با سلام
شورای محترم برای پوشش دادن ضعفهای خود به جان درختانی که زبان ندارند و در خواب زمستانی رفته اند افتاده است اهای شورای عزیز اول تعریضات خود را انجام و و ساکنان اون محله را راضی کنید که عقب نشینی کنند بعدش به جان درختان بیفتدین...............
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-2 # مهمان 1393-09-22 13:59
اقا لطفا توجه داشته باشین هر کاری هزینه ای داره اگه می خواهیم روستامون اباد باشه باید بعضی جاها هزینه هایی هم پرداخت کرد مثل قطع درختانی که البته همه حتی اونایی که با این طرح موافقند راضی به قطع ان نبودند اما می توان با کاشتن نهال های جدید در حاشیه خیابان اسفالتی سرد و بی روح نداشت هر چند زمان می برد
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # مهمان 1393-09-22 19:55
نقل قول از مهمان:
اقا لطفا توجه داشته باشین هر کاری هزینه ای داره اگه می خواهیم روستامون اباد باشه باید بعضی جاها هزینه هایی هم پرداخت کرد مثل قطع درختانی که البته همه حتی اونایی که با این طرح موافقند راضی به قطع ان نبودند اما می توان با کاشتن نهال های جدید در حاشیه خیابان اسفالتی سرد و بی روح نداشت هر چند زمان می برد

شما آبادبودن روستا رو در چی میدونی؟
آیا فکر میکنی با تخریب درختان ودر نهایت اسفالت کردن خیابان ،بیلند آباد میشود؟
آبادانی در تقویت روح زندگی در روستاست که متاسفانه درکش سخته.
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # حسين 1393-09-22 17:09
باسلام
دوستان تا جايى خراب نگردد ابادانى وپيشرفتى نخواهد بود وشما اقاى مدىر سايت خيلى خبرهاى داغ تر وبهتر هست که با انعکاس ان ميشود براى فرهنگ سازى بىلند گام برداشت چرا با منتشر کردن همچين پىامهاى اشوب به پا ميکنى .ايا فکر ميکنى خبر مهم وداغى رو منتشر کردى. اىا فکر وچاره بهترى به ذهنت ميرسد. ما باىد دست بوس دهيار باشيم که مانند دهيار هاى سابق بيلند نيست که. به فکر خرىد زمين براى خودش در مسير طرح هادى باشه .چرا با اىن نحوه اطلاع رسانيت دلشون رو سرد مىکنى برادر .نکن بابا اىن کارا رو
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # م م م 1393-09-22 19:58
نقل قول از حسين:
باسلام
دوستان تا جايى خراب نگردد ابادانى وپيشرفتى نخواهد بود وشما اقاى مدىر سايت خيلى خبرهاى داغ تر وبهتر هست که با انعکاس ان ميشود براى فرهنگ سازى بىلند گام برداشت چرا با منتشر کردن همچين پىامهاى اشوب به پا ميکنى .ايا فکر ميکنى خبر مهم وداغى رو منتشر کردى. اىا فکر وچاره بهترى به ذهنت ميرسد. ما باىد دست بوس دهيار باشيم که مانند دهيار هاى سابق بيلند نيست که. به فکر خرىد زمين براى خودش در مسير طرح هادى باشه .چرا با اىن نحوه اطلاع رسانيت دلشون رو سرد مىکنى برادر .نکن بابا اىن کارا رو

برادر عزیز آبادانی وپیشرفت درآسفاته کردن وتخریب منابع طبیعی نیست .چرا راه رو کج میرویم
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-2 # مدیر سایت 1393-09-22 20:16
نقل قول از حسين:
باسلام
دوستان تا جايى خراب نگردد ابادانى وپيشرفتى نخواهد بود وشما اقاى مدىر سايت خيلى خبرهاى داغ تر وبهتر هست که با انعکاس ان ميشود براى فرهنگ سازى بىلند گام برداشت چرا با منتشر کردن همچين پىامهاى اشوب به پا ميکنى .ايا فکر ميکنى خبر مهم وداغى رو منتشر کردى. اىا فکر وچاره بهترى به ذهنت ميرسد. ما باىد دست بوس دهيار باشيم که مانند دهيار هاى سابق بيلند نيست که. به فکر خرىد زمين براى خودش در مسير طرح هادى باشه .چرا با اىن نحوه اطلاع رسانيت دلشون رو سرد مىکنى برادر .نکن بابا اىن کارا رو



سلام
ممنون از شما به خاطر بیان نظر خود در این وب سایت
لازم دیدم تا دو مورد را خدمتتان بیان کنم هر چند نوشته بالا کاملا جوابگوی شماست
اول اینکه علت انتشار این مطلب مراجعه و تماس های مکرر اهالی در این خصوص بوده که در داخل متن هم آمده
و دوم اینکه اگر بیشتر به متن توجه کنید در این مطلب از دهیار محترم دفاع شده و هیچ گونه انتقادی متوجه ایشان نیست.

و مطلب سوم اینکه با تمام احترامی که برای دهیار قائل هستیم و قدردان زحمات ایشان نیز هستیم اما باید بگوییم که دهیار در حال انجام وظیفه خود است و در این زمینه هیچ منتی بر مردم نیست و نیازی به دستبوسی دیده نمی شود هر چند که ایشان هم اینگونه انتظاری ندارد و اینکه قدردانی از یک فرد با دستبوسی بسیار متفاوت است.

و مطلب چهارم اینکه شما حق اتهام زنی آن هم بدون سند و مدرک به سایر افراد را ندارید و امیدوارم همه افرادی که این اتهام شما به آنها مربوط می شود ما را به خاطر انتشار این نظر ببخشند
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-11 # معترض 1393-09-22 22:40
بره به کار خودتن رسه از ای حرف ها به جوی نمرسه حیف مرگ بره شما...چهار نفر بی کار با مدیر سایت ودی مده هی حرف مفت مزنن ای همه درخت هست دبیلند او بنده خدا که داوجا خاک مخورن وهمه زندگی شون خاک شده باید حرف زنند نه شما الاف ها که یک سره داینترنته ونمدونه کوچه باغ کجه!!! '!!'!واقعاً تأسف باری واز خودشن رو بیلندی مگیرن...!!؟ در ضمن ای یره با اسم مهمان کیی؟؟ خیله آدم الافه..
آقا مدیر اگه ای نظر مو. منندزی خیله آدم ترسو هستی..... :o :sad:
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-1 # مدیر سایت 1393-09-22 23:41
صرفا جهت اطلاع سایر کاربران
ادبیات این دوست عزیز رو ببینید و قضاوت کنید

تمام گفته های ما در این وب سایت با منبع است و گوینده آن هم مشخص و جالب اینکه افرادی بدون نام و ناشناس ما را ترسو میخوانند!!

برخی افراد مثل این کاربر گرامی حتی زحمت خواندن مطلب و تحلیل آن را به خود نداده اند . هر چند مواردی همچون این کاربر گرامی زیاد نیستند ولی هر از چند گاهی افرای پیدا می شوند که خود را باسواد می خوانند و با ارسال نظرات و ایمیل های سراسر توهین و ناسزا ما را مورد لطف خود قرار می دهند.
ولی فعالیت بیش از 5 سال ما در فضای مجازی و این وب سایت و وب سایت های خبری دیگر آن قدری بر تجربه ما افزوده است که دیگر به این افراد توجهی نداشته باشیم.
ملاک ما نظر اکثریت و به خصوص افراد با شناسنامه و حقیقی است نه فقط مجازی
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+4 # علی مطیع 1393-09-22 22:54
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز
بابررسی نقشه خیابان بهشت به این موضوع میتوان رسید که اگر ثبت گود باستانی در فهرست آثار ملی کشور انجام نمیشد با اندکی تغییرات در نقشه با حفظ تمامی درختان ایجاد یک خیابان با صفا وسنتی امکان داشت ولی بعضی دوستان دلسوز بیلند قلعه های چندصد ساله همان نزدیکی را ندیدند و شاید هم دیدندولی بنا به دلایلی ثبت گود باستانی منافعی برایشان ایجاد میکرد واین جریان باعث شد درختانی که بطور حتم قدمتی بالاتر از گود باستانی دارند باید فدای غرایض شخصی بعضی افراد شوند
گود باستانی را میشود در محلی دیگر با شرایطی بهتر بناکرد ولی آیا میشود جای خالی این درختان را پرکرد((شاید هم زیتون تلخهای بی خاصیت این کار رابکند!!!!!!!!! ))
اعضای شوراودهیاری دوره قبل نیز در این زمینه سهل انگاری کرده اند
وقتی نقشه بیلند بدون مشورت تهیه میشود اشتباهات آن چندین سال بعد دامن گیر مردم میشود
اداره میراث فرهنگی بخاطر مراجعه چند نفر یک غسالخانه راتحت عنوان گود باستانی مربوط به دوران قاجاریه ثبت میکند وبرایش مهم نیست چند قدم آن طرفتر میراثی گرانبها مربوط یه چند صد سال قبل در حال تخریب است وکوچکترین توجهی به آن نمیشود
این ثبت خلاف واقع و سهل انگاری شورا ودهیاری دوره های قبل باعث بروز این فاجعه میشود
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-4 # پوريا 1393-09-25 12:11
با عرض سلام :
خدمت شما دوست عزيز عرض مي شود كه چرا از نظر جنابعالي بايد بين ثبت يك اثري كه مربوط به گذشتگان و نياكان ما مي باشد و منافع و غرايض شخصي ، بعضي از افراد رابطه اي وجود داشته باشد ؟؟ اين نظر شما كه مي گوييد اگر ساختمان مربوط به گود باستاني ثبت نمي گرديد با اندك تغييراتي درختان قطع شده نجات پيدا مي كردند ، آيا منظورتان اين است كه در اين فرض بايد مسير تعريض به سمت گود باستاني منحرف مي شد ؟ چرا شما بدون هيچ استنادي عمل افرادي را كه در جهت حفظ ميراث گذشتگان گام برداشته اند ، غرض ورزي شخصي مي دانيد ؟ طي تصاويري كه مدير محترم از قطع درختان منتشر كرده اند ، مشاهده مي شود يكي از تصاوير مربوط به منزل شخصي جنابعالي مي باشد كه برحسب اتفاق در مسير تعريض نيز قرار گرفته است ، بنده اميدوارم اين نظر شما در جهت منافع شخصيتان نبوده باشد ، البته با شناختي كه بنده از شما دارم حتما اين گونه نيز هست .
اينكه شما مي گوييد گود باستاني به عنوان يك اثر باستاني مربوط به دوران قاجار ثبت شده است در حاليكه غسالخانه اي بيش نبوده است ، آري همگي مي دانيم كه ما در زمان قاجار زورخانه اي در بيلند نداشته ايم چرا كه حتي تابلوي فعلي گود باستاني گوياي اين مطلب است كه سال بهره برداري از ساختمان سال 1368 بوده است ، اين مطلب را مطمئننا كارشناسان ميراث فرهنگي هم مي دانسته اند ، پس علت ثبت ساختمان غسالخانه با نام گود باستاني حتما قدمت بنا و جايگاه بهداشت و اهميت شرايع ديني و مذهبي (تغسيل اموات )و... بوده است و علت اينكه آثار قلعه هاي باستاني ثبت نشده است ارتباطي به ثبت اين ساختمان ندارد و اين كم كاري و عدم توجه مسئولين روستا (دهيار و شوراها ) را مي رساند ،پس نبايد جهت كم كاري حضرات صورت مسئله را عوض كنيم .
جهت مزيد اطلاع دهيار محترم و اعضاي سابق و فعلي شورا بايد بگويم كه از تمام آثار به جا مانده از نياكانمان كه تا قبل اجراي طرح هادي موجود بودند و نشان از غناي فرهنگي و اجتماعي گذشتگانمان داشتند امروز فقط اين مكانها به عنوان آثار باستاني ثبت شده است ؛ مسجد جامع بيلند ، حوض انبار پايين بيلند ، هشتي نه نه شوكت ، حوض خانه حسينيان ، مقبره سعيدي و گود باستاني بيلند ، وحتما شما و ساير بزرگترها مي دانيد كه چه ميراث گهربار ديگري را به خاطر سوء مديريت از دست داده ايم.
قطع درختان از سوي دهياري قبل از آزاد سازي زمين ها ، كاري نا مبارك بود كه اميدوارم دهيار در اين خصوص توضيحات قابل اقناعي داشته و بيان نمايند . در پايان حديثي از نبي مكرم اسلام (ص) بيان مي كنم :
نزد من شکستن شاخه‌اي از درخت همچون شکستن بال فرشتگان است) (
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+5 # مرتضی 1393-09-25 12:46
دوست عزیز
گیرم که منظور اقای مطبع منفعت شخصی ایشون باشه هر چند به نظر من اینگونه نیست
به نظر شما ایشون و تعداد دیگری از ساکنین این منطقه که طبق نقشه طرح هادی خونه ساختن چه تقصیری کردند. جدا از بحث قضیه قطع درختا خود این مساله هم انتقادیه که به شورا و دهیاری وارده

به هر حال به نظر شما ایشون که طبق نقشه کار کردن بیشتر به فکر منفعت شخصیشه یا اونی که با ثبت گود باستانی باعث تغییر نقشه شده؟

خیلی جالبه واسه من که چرا اون شخصی که کود رو ثبت کرده حتی اشاره ای هم به قلعه های چند صد ساله نکرده
دوست عزیز تاسف برای قطع درختان امروز از زبان خیلی افراد بیان میشه حتی از زبان افرادی که در این منطقه زندگی نمی کنن و بالاتر اونایی که حتی اهل بیلند نیستند


اما امروز حرف مشترک همه فعلا اینه که چرا دهیاری قبل از تعریض و حتی راضی کردن ساکنین به تعرض خیابان اقدام به قطع درختان کرده؟؟
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-2 # پوريا 1393-09-26 14:45
سلام آقا مرتضي :
برادر عزيزم شما لطف كن يكبار ديگر با دقت نظرمنو را بخون بعد اينگونه اظهار نظر كن ،من كه نگفتم اينا جهت ساخت خونه مطابق با نقشه طرح هادي تقصير كارند ، من مي گويم از آقاي مطيع بعيده كه بگه اگه گود باستاني ثبت نمي شد امروز جهت تعريض خيابان حتي با تخريب گود باستاني مشكلي نداشتيم .
بنده اعتقاد دارم علاوه بر گود باستاني بايد بقاياي قلعه و خيلي از بادگيرها ، حوض خانه ها و ... نيز بايد ثبت آثار ملي بشود تا گذشته و فرهنگ غني مردم بيلند در آينده به فراموشي سپرده نشود
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # حسين 1393-09-23 17:39
س منظور من از دسبوسى دهيار به خاطر انجام وظيفه ش نيست به خاطر اينه که مانند دهيار هاى قبل به فکر زمين خريدن در مسير طرح هادى نيست
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # ش 1393-09-23 21:51
آقای مطیع
ثبت گود باستانی بخاطر چه افرادی بوده است می توانید بگین که ما هم بدونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!! !!!!!!
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-6 # علی مطیع 1393-09-24 13:42
آقای ش
حضوری در خدمتتان هستیم
بیا تا بهت بگم
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-4 # پوریا 1393-09-25 20:33
سلام
آقای ش
آقای مطیع راست می گوید اگه در جریان این امر نیستید حضوری بروید پیش آقای مطیع که با مدرک قانعتان کند
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # پوريا 1393-09-26 14:26
نقل قول از پوریا:
سلام
آقای ش
آقای مطیع راست می گوید اگه در جریان این امر نیستید حضوری بروید پیش آقای مطیع که با مدرک قانعتان کند

با عرض سلام :
آقا پورياي عزيز براي اينكه نظر حضرتعالي با نظر بنده مشتبه نشود به نحو مقتضي اسم كاربري خودتان را تغيير دهيد چرا كه من توضيحات آقاي مطيع را نشنيده ام و مدارك ايشان در نزد خوشان محفوظ است و شايد هم فقط به درد خودشان بخورد ، چراكه اگر استنادات ايشان قابل اعتنا و موثق بود آن را بيان مي نمودند نه اينكه فرد و يا افرادي كه در جهت حفظ ميراث گذشتگانشان تلاش نموده اند را متهم به عرض ورزي شخصي بنمايند .
آقاي مطيع شما كه به ضرس قاطع بر نظر خود تاكيد داريد خوشحال مي شوم كه آنچه كه را قرار است به طور حضوري براي افراد تشريح نماييد ، همينجا طي يك نظر اعلام كنيد ، چون برخي از افرا شايد ، فرصت و افتخار تشرف به محضر حضرتعالي را نداشته باشند.
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
-1 # آرش 1393-09-26 07:00
باسلام:خدمت عزیزانی که ثمره مردان و زنان اصیل و با فرهنگی هستن که اجدادشان صدها سال پیش کاشتند و وقف فرزندانشان کردند
من با نظر جناب مطیع کاملا موافقم
دشمن دانا بلندت میکند
برزمینت میزند نادان دوست
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # َش 1393-09-26 09:48
سلم خدمت دوستان
اصلا شما میدانید که گود باستانی را چه کسی به ثبت رسانده که می گوید به خا طر منافع شخصی بوده از فرد تحصیل کرده ای مثل آقای مطیع تعجب !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! واقعا دلم به حال بیلند میسوزد با این تفکرات
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # رحیم 1393-09-26 13:15
من کاری ندارم کی گود رو ثبت کرده وهدفش چی بوده
ولی
ولی ولی
درختان ارزشش بیشتر از گود باستانی یا همان مرده شور خانه سابق میباشد
این رو هر عقل سلیمی تشخیص میدهد
مطیع موافقتم بدجور

بنده چون قبلا در همان حوالی دنبال پروانه بودم در جریان نقشه قبلی هستم در نقشه قبلی گود باستانی کاملا در تعریض بود ولی در نقشه جدید کاملا مسیر راه فرق کرده و این جریان باعث تخریب درختان شده است
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # َش 1393-09-27 08:08
به به
با توجه به صحبت های آقا رحیم معلوم شد چه کسی یا چه کسسانی به فکر منافع شخصی خودشون هستند.
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+1 # َش 1393-09-27 08:11
آقای آرش
شما معلوم هست چی نوشتی یه کم روی مطلبی که نوشتی فکر کن..............بعد با آقای مطیع همنوا شو.............
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # پوريا 1393-09-27 09:17
سلام آقا رحيم :
عقل سليم حكم ميكنه كه هم درختان و هم ساختمان گود باستاني هر دو جزء ميراث گذشتگان است كه هر دو بايد حفظ و نگهداري شوند ، لذا اشكال كار از نقشه طرح هادي است كه بايد دهيار و شوراها توان و عرضه تغيير آن را در استان داشته باشند.
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # هادی 1393-09-27 13:34
در تایید مطلب آقای پوریا ذکر این نکته جالب است اگه در جریان باشید شورا ودهیاری روستای همجوارمون مرتبا مقاماتی رو از استان وتهران دعوت میکنند تا نقشه عوض کنند طرح بدهند محدوده روستا رو افزایش بدهند حتی از روستای ما قسمتی رو ملحق به روستاشون کنند و...
پس تغییر دادن طرح هادی یک کوچه نه چندان اصلی بیلند آنچنان کار طاقت فرسایی نیست که مسوولان حاضر به زحمت نیستند وتنها ساده ترین راه که اجرای طرح نسنجیده است روانتخاب کرده اند وبا قتل عام درختان سبز
چهره زیبای این کوچه را به این روز انداخته اند
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # آرش 1393-09-27 23:40
ش ش آقا یا خانم ش کاش اسمتو کامل مینوشتی ببینیم زنی یا مرد
شما اگه مخت سوت میکشه نیاز نیست پستای سنگینو بخونی همون ساده هارو بخون سکته مغزی نکنی خونت بیوفته گردن ما من نظرمو گفتم که کاملا با آقای مطیع موافقم و از اصالت مردم بیلند تعریف کردم و منظورم از بیت شعر این بود که تا وقتی که شورای بیلند مثل کارتن پت ومت عمل کنن
احمد پوده همونی که بوده...
افتاااااد.
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # م م م 1393-09-28 14:04
خوب ش راست گفته
اون شعر هیچ ربطی به موضوع نداره دیگه.
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+13 # علی مطیع 1393-09-28 23:52
با سلام خدمت تمامی دوستان
خصوصا جناب پوریا که قلم شیوایش مرا بیاد متون وکلای دادگستری می اندازد
من خوشحالم در محلی زندگی میکنم که مردمانش بی تفاوت از کنار هم نمی گذرند.در مورد مشکلات فکر میکنند ونظر می دهند وراهنمایی میکنند.بدون هیچ تحقیر وتوهینی نظرات همدیگر راقبول یا رد میکنند وبدنبال راه حلی منطقی برای حل مشکلات هستند
ماباید بیاموزیم در محیطی وارد شده ایم که هرکس حق نظر دارد ونظرش محترم است.ولی دوستان
شما خیلی راحت میتوانیددر مورد فردی که هویتش افکارش ورفتارش مشخص است اظهار نظر کنید واین راقبول کنید که هویت فرد روی نوشته اش تاثیر میگذارد وخوانندگان با توجه به شناختی که از نویسنده دارند نوشته اش را آنالیز میکنند وسپس در مورد سخنانش نظر میدهندبعضی از دوستان اینطور برداشت کرده اند که بنده با این مکان مشکل دارم ولی خدا راشاهد میگیرم روزی که آقای دهیار طرح حفظ درختان و گود باستانی را ارائه دادند ومشغول نقشه برداری بودند بسیار از این موضوع خوشحال بودم چون با این طرح هم نقشه از بن بست خارج میشد وهم درختان وگود باستانی به شکل زیبایی در وسط خیابان حفظ میشدند
بنده به این جریان معتقدم که امروز ورزش باستانی بیلند مدیون گود باستانی خیابان بهشت وبرادران عزیزی است که در این مکان زحمت کشیده اند ازجمله دوست وفامیل عزیزم آقای اسماعیل ازقندی ومرشدین محبوب بیلند آقای باقرزاده وآقای عبدلی
در مورد ثبت گود باید بگویم بنده مدتی افتخار داشتم در این مکان ورزش کنم ودر طی همین مدت از چند وچون ثبت این مکان آگاه شدم
دوستانی که اقدام به ثبت این گود کردند میخواستند در ازای ثبت این مجموعه کمکهایی از اداره میراث فرهنگی برای هزینه های نگهداری ومرمت این بنا دریافت کنند ولی فکر نکنم توانسته باشند کمترین کمکی از این اداره جذب کنند
بنده کوچکترین شکی در نیت خیر این دوستان ندارم ولی در مورد انگیزه مشاورین اصلی این جریان که از بچه های گود هم نبودند شک دارم
وموقعی شک من نسبت به حس وطن پرستی وعشق به میراث گذشته این دوستان برطرف میشودکه قدمی هر چند کوچک در رابطه با ثبت قدیمی ترین بنای بیلند ((مجموعه قلعه های در حال تخریب))
بردارند هر چند بار اصلی این مسئولیت برعهده شورای محترم ودهیار عزیز است
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
0 # امیر 1393-10-08 16:50
س.خوب مگه چاره ی دیگه ای هم هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شماهامیگیددرختا رو قطع نکن پس روسرماجاده بسازند
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 
 
+2 # حسن 1393-10-13 00:12
رسول اکرم (ص)فرمودند: نزد من شکستن شاخه ای از درخت همچون شکستن بال فرشتگان است.همچنین در روایتی از امام صادق (ع)وارد شده که: درختان میوه دار را قطع نکنید که این عمل عذاب سخت الهی را در پی دارد..
درختان قطع شده در ابتدای خیابان بهشت معروف به درختان خیرات، جزء موقوفات حسینیه سادات، قدمتی 150 ساله داشتند. این درختان هیچ مزاحمتی نیز در توسعه خیابان ندارند، ولی متاسفانه قربانی بی برنامگی و بی خردی عده ای کوته فکر و کوته بین شدند..
حیف.. دیگر از کوچه باغ فقط کوچه اش باقی خواهد ماند..
پاسخ | پاسخ همراه با نقل قول | نقل قول
 

اضافه‌ كردن نظر


وضعيت مدير در ياهو مسنجر

آخرین اخبار

خبرنامه پيام كوتاه

شماره اختصاصی پیام کوتاه:
30005240007930 

هواشناسی